PEMBA na Ibo Island, Mozambique – Kiedy Henny zadowoliła Henrik

Wszyscy obudziliśmy się o 3:45, a także udaliśmy się na dworzec autobusowy, aby złapać autobus 4:30 na północ do Pemba. Każdego ranka stał się trudniejszy do wstania, ponieważ nasze ciała powoli brakowało paliwa. Spaliśmy na wiele 10 -godzinnej podróży autobusem, jednak obudził się za każdym razem, gdy autobus zatrzymywał się w pobliżu wioski. W Afryce wielu wieśniaków sprawia, że ​​koniec satysfakcjonuje się, sprzedając różne produkty przechodzącym autobusom. Możesz odebrać wszystko, od kranów po kurczaki online za pomocą okna autobusowego.

Jeden z czasów, że dostarczono nam żywność i napoje w podróży do Pemba, Mozambique

Chcesz kupić kurczaka/bambusową matę/sodę/owoc?! O metodzie do Pemba, Mozambique
Obserwowanie mieszkańców kupujących kurczaki na każdym przystanku, a także budzące się nieustannie przez ich „bock-bock-bocking” zapewnił mi doskonały pomysł. Na jednym z przystanków kupiłem internetowy drób od jednego z wieśniaków za nieco ponad 3 USD, a także przekazał mi okno z ogromnym uśmiechem.

Najprawdopodobniej byłem pierwszym „Mazungu” (białą osobą), do której zaoferował swój drobi. Kiedy sprawiłem, że moja metoda w kierunku, w której siedział Henry, a także Alice, miejscowi w autobusie zaczęli ryczeć ze śmiechem w Mazungu z Frango (kurczak). Kiedy dotarłem do siedzenia Henry’ego, złożyłem ptak online, trzepocząc mu na kolanach. Złapał go za nogi, a także spojrzał na mnie z tak oszołomionym wyglądem, który sprawił, że drobi był warty swojej wagi w złoto.

„Czego mam się z tym skończyć?!” – wykrzyknął, wyraźnie sfrustrowany trzepotaniem, prześladującym drób na kolanach. Powiedziałem: „To mój prezent dla ciebie, powinieneś się tym zająć, nazywa się Henny”. Henny to Nick-Nazwa, którą zapewniłem Henry’emu, kiedy po raz pierwszy zadowoliliśmy, że dostarczając mu kurze, wydawało się to odpowiednie imię dla ptaka.

Nowy przyjaciel Henrika, Henny. Wycieczka autobusowa z Nampuli do Pemba

Właśnie wtedy nogi Henny’ego nie zostały rozwiązane, a także zaczęły z niepokojem tłustać, a także próbować ucieczki od nieprzeszkolonego uścisku Henry’ego. Jeden z mieszkańców złapał ptaka z spokojną zręcznością, złapał elastyczność włosów z ręki Darece, a także szybko połączył nogi kury, które zdawały się go uspokoić.

Autobus był pełen śmiechu, gdy Alice wybrała nowe miejsce z dala od Henny, a także Henry’ego, podczas gdy niemiecki, a także jego nowy, dobry przyjaciel bezlotny, siedział nerwowo obok siebie. Miejscowi odkryli to jeszcze bardziej zabawne, gdy Henry, a także próbowałem nakarmić ptasich herbatników kokosowych, a także wodę.

Zanim zamieszanie umarło, pojawiliśmy się w Pemba. Po przyjeździe okazało się, że cała czwórka nie była całkowicie niezdolna do opieki nad drobiiem online, ponieważ wszyscy bali się go dotknąć, a także nie rozumieli dokładnie, jak go trzymać bez wymachu, jak… cóż… . Drób z głową odcięty.

Tak więc, głównie z powodu przemówień w zakresie praw zwierząt Alice, a także ogólnego przeciw hennyzmu, ostatecznie dostarczyliśmy Henny wyjątkowo szczęśliwym, niezwykle głodnym regionalnym regionalnym, który gwarantował, że nie zje Henny tak dobrze, jak dobrze go wychował. Zakładam się, że Henny była na grillu w ciągu godziny, jednak Alice poczuła się znacznie lepiej, gdy ptak nie był w rękach. Moje, a także wizja Henry’ego podróżowania po świecie, grania ukulele, a także przebieranie się w naszym internetowym drobiu, podobnie jak zdjęcie głodnego regionalnego zniknięcia Dirty Street przyniósł naszą pierzastą przyjaciółkę.

Wdzięczny regionalny, do którego dostarczyliśmy drobiu, Pemba, Mozambik

Chociaż świetnie się bawiliśmy w autobusie, a także podczas naszego długiego dnia podróży, gromadzenie godzin spędzonych na drodze zaczęło nas nosić. Napięcia zaczęły być nieco wysokie, ponieważ nasze wyczerpanie i irytacje pojawiło się afrykańskie podróże.

Nie walczyliśmy, jednak to usunęło, że wszyscy biegali zarówno na pustych, jak i krótkich bezpiecznikach. Po wielu debatach zgodziliśmy się, że najlepiej było zrelaksować się na plaży w Pemba na dodatkowy dzień przed udaniem się na północ do archipelagu Quirimbas.

To świetna rzecz, którą zrobiliśmy. Wszyscy poczuliśmy się znacznie lepiej po spaniu do 7:00, a także kosztuje dzień na plaży. Kobiety przebywały w restauracji plażowej, a Henry, a także grałem w morzu z młodymi z okolicznych wiosek. Opracowaliśmy zamki z piasku, trzymali je za ramiona, a także rzuciliśmy je w wodę, a także wzmocniliśmy je tak samo, jak backflips. W sumie był to doskonały dzień.Kozy w drodze, spędzając dzień w plaży, Pemba, Mozambique
Nick Building Sandcastles z regionalnymi młodymi chłopcami na plaży w Pemba, Mozambique

Tej nocy okazało się oczywiste, że pozostanie w dodatkowym dniu było świetnym wyborem, Henry rozmawiał z niemieckim facetem o imieniu Urik, który ma hotel na wyspie Ibo, precyzyjnej wyspie, na którą zmierzaliśmy. Wyjaśnił, gdzie złapać autobus, a także stwierdził, że możemy zostać w jego hotelu.

Następnego ranka o 7:00 poszliśmy na przystanek autobusowy, aby złapać autobus, ale szybko zrozumieliśmy, że spóźniliśmy się o około 3 godziny. Idź rysunek, autobus o 4:00. Zabraliśmy taksówkę do skrzyżowania poza miastem, gdzie spędziliśmy kilka godzin, oznaczając każdy samochód, który mijał, prosząc o przejażdżki. Pomiędzy przechodzącymi samochodami i ciężarówkami Henry zapewnił mi lekcje ukulele, gdy starałem się odkryć najbardziej złożone ze wszystkich piosenek ukulele, łzy w niebie autorstwa Erica Claptona.

Po godzinach nieefektywnej metody ukulele, a także autostopu Henry zadzwonił do Urika, a także naszym zdumieniem, był na swojej metodzie na wyspie z pewnymi zapasami (nie planował odejść tego dnia, jednak zmienił swój umysł).

Wybrał nas więc, a także wskoczyliśmy do jego jeepa, wierząc, że mamy prostą windę. Okazuje się, że znany akronim T.I.A (to jest Afryka), był prawdziwy, gdy po raz kolejny zajęliśmy miejsca na zbiornikach propanu, a także skrzyniach mlecznych z tyłu jego wyjątkowo pełnego jeepa.

Krótko po odejściu niedawno obsługiwana przyczepa Urika (którą ciągnęliśmy za nami) straciła koło, a także rozbił opuszczoną brudną drogę. Kiedy Urik zakończył przekleństwo, wyjaśnił dziwną metodą, że dostaniemy kilku mieszkańców, aby obejrzyli przyczepę, gdy jeździ nas na prom.

Tak więc w jeepie udaliśmy się, a także udaliśmy się na prom, idąc Mach 10 po wyboistej ścieżce brudu w kierunku morza. W metodzie jedna z puszek Jerry’ego z tyłu zaczęła wyciekać, a opary były prawie nie do zniesienia. Na szczęście rozproszyło mnie mój nowy instrument, jednak zanim pojawiliśmy się wszyscy cuchnęliśmy benzyną, a także poczuł się światło. Z wyjątkiem Henry’ego siedział z przodu, mówiąc po niemiecku ze swoim nowym dobrym przyjacielem Urikiem.

Podróż z Pemba na Ibo Island – wyjątkowo ciasna przestrzeń podróży!

Henrik i Nick z uszkodzoną przyczepą, Pemba, Mozambique
Urik oznaczający grupę mieszkańców, aby zobaczyć przez uszkodzoną przyczepę, gdy wraca do miasta

Lokalni mężczyźni na ratunek! Pemba, Mozambique
Urik zostawił nas, abyśmy wrócili do swojej przyczepy, a także rzeczy w Afryce, siedzieliśmy pod ogromnym drzewem baobabu, obficie poci się, a także czekaliśmy na prom, który nigdy nie nadszedł. Gdy słońce zaczęło się nisko na horyzoncie, wszyscy zaczęliśmy planować, gdzie będziemy obozować na noc. Te wyspy, a także z pewnością wszystkie północne Mozambik, zazwyczaj są rzadko chodzone przez turystów. Było to niezwykle oczywiste, ponieważ czwórka z nas była praktycznie jedynym Mazungusem, jaki widzieliśmy, ponieważ Nampula. Podobnie było to, że słowo „prom” odnosi się do łodzi rybaka, która odbiera pasażerów, jeśli pojawi się na wyspę Ibo. Była 16:30, a łódź Urika jeszcze się nie pokazała.

4 z nas czekają na przypływ, aby znaleźć, abyśmy mogli udać się na Ibo Island, Mozambique
Czekam na przypływ, abyśmy mogli udać się na wyspę Ibo, Mozambik

Na szczęście jeszcze jeden właściciel hotelu Mazungu o imieniu Linda, zaniepokojony brzeg, aby odebrać zapasy, a także zapewnił nam jazdę. W metodzie minęliśmy łódź URIKS, która spóźniła się. Popłynęliśmy do Ibo, gdy słońce wstało nad drzewem Baobab, gdzie prawie spaliśmy, rzucając długi cień na gładkie, ciemne morze, które pokazywały całkowicie czerwieni, a także żółcie z późnego afrykańskiego nieba.

Kiedy pokazaliśmy się w Ibo, zatrzymaliśmy się w hotelu, który Linda zasugerował „The African Pot”. Miał francuskiego szefa kuchni, afrykański doniczka spadnie jako jeden z najlepszych pensjonatów, w których kiedykolwiek przebywaliśmy. Przestrzenie były również czyste, a także ozdobione, personel był przyjazny, a każdy posił przez fantastycznego szefa kuchni Stephane.

Następnego dnia spędzaliśmy czas, a także dostaliśmy bardzo potrzebny relaks. Czy zrozumiało, że cała wyczerpująca podróż, wyboisty autobus jeździ z kurczakami na naszych okrążeniach, a także młodzież uderzyła, że ​​będzie to warte, odkąd w następnym tygodniu był idealnym świadectwem tego, dlaczego podróżujemy. Cała czwórka była bliskimi dobrymi przyjaciółmi, a także myorbamiZed nasze wycieczki na wyspie, a także wycieczki żeglarskie, zrozumieliśmy, że czekaliśmy legendarna przygoda.

Mozambikan Kids, Pemba

Mozambikan, Pemba
Polub ten post? Przypiąć!

Oświadczenie: Kozy w drodze jest partnerem Amazon, a także podmiot stowarzyszony dla niektórych innych sprzedawców detalicznych. Oznacza to, że tworzymy prowizje, jeśli klikniesz linki na naszym blogu, a także kupisz od tych sprzedawców.