Central Oregon Hot Springs: Belknap Hot Springs, Lodge and Gardens

Balknap Hot Springs jest jednym z trzech środkowych gorących źródeł Oregon w ciągu łatwej godzinnej jazdy Eugene. Sprężyny położone nad rzeką McKenzie zostały odkryte i początkowo opracowane przez R.S. Belknap w 1869 roku

Przyciąganie turystów do „Mineral Spa”, ponieważ pod koniec XIX wieku, sformułowane czarno -białe zdjęcia wyświetlane we współczesnym Lodge, dają odwiedzającym wyobrażenie o rozwoju domu przez lata. To mówi; Zauważ, że Google Maps nadal opisuje lokalizację jako „rustykalne odosobnienia z basenami karmionymi wiosną”. Aby znaleźć Lodge Belknap, weź autostradę McKenzie (126) z Eugene/Springfield tuż obok miasta McKenzie Bridge. W tym momencie znajdziesz się w Willamette National Forest i szukasz Belknap Hot Springs Road. Skręć w lewo i udaj się w kierunku rzeki około 0,5 mil (droga robi ślepy zaułek na parkingu głównego pojazdu Lodge).

Nasza rodzina pojechała do Belknap w niedzielę pod koniec kwietnia. Kupiliśmy przepustki dzienne, aby korzystać z niższej basenu i wędrówki w sieci szlaków przyjaznych dzieciom. Przynieśliśmy kostiumy kąpielowe, ręczniki i sandały i zmieniliśmy się w małych obiektach zmieniających się i pryszniców (uwaga: możesz schować suche ubrania w małych, odblokowanych, metalowych koszach w szatniach lub po prostu spacerować z powrotem do samochodu).

Gdzie się zatrzymać

Znajdź przyjazne dla rodziny zakwaterowanie w Eugene w stanie Oregon od konwencjonalnych hoteli po prywatne wypożyczalnie wypożyczalni przez Stay22.com:

Stawki dzienne wynoszą 7 USD za godzinę lub 12 USD za cały dzień (od 9:00 do 21:00, rok). Goście z dnia na dzień mogą zostać w basenie do 22:00 w piątek i sobotnie wieczory, a także mieć dostęp do mniejszego, górnego basenu położonego na kempingu. Temperatura wody dla obu basenów wynosi 104 f, a do wody dodaje się minimalny chlor (dzieci poniżej dwóch i pieluch pływackich nie są dozwolone w wodzie). Wlot ciepłej wody znajduje się po stronie rzeki basenu i (z dziećmi) spędzaliśmy czas na odwrotnej (chłodniejszej i cieniszej) krawędzi. Ponadto, jak można się spodziewać na świeżym powietrzu, okazjonalny robak spotyka swojego producenta w prażonej wodzie – po prostu pływać wokół rzezi entomologicznej.

Cena wstępu jest podróż na moście dla pieszych nad rzeką McKenzie i do labiryntu szlaków turystycznych. Podczas gdy możesz chronić mapę z recepcji, nadal byliśmy zdezorientowani, próbując znaleźć iluzoryczny „ukryty ogród”.

Pozostań zdeterminowany, ponieważ twoja nagroda będzie spotkaniem w sprytnie ukrytej, całkowicie spokojnej przestrzeni. Poważnie, założę się, że wróżki żyją w cieniu, a potem wychodzą tańczyć w świetle księżyca!

Głodny z naszego rodzinnego kręgu, jak podróż po szlakach, wyskoczyliśmy na lody w sklepie Lodge, a potem staraliśmy się nie zostawić całkowitego bałaganu na patio (podpowiedź: Zdobądź papierowe ręczniki z łazienek do szatni). Jeszcze nie otwarte na sezon nie było stoiskiem koncesyjnym, który prawdopodobnie serwuje hot dogi i inne przekąski. Podczas gdy rodzina mogłaby łatwo zaoszczędzić pieniądze i spakować chłodnicę, nie żałowaliśmy, że zapłaciliśmy dodatkowo na korzyść z cieszenia się mrożoną ucztą.

Zanim wróciliśmy do domu, wędrowaliśmy po górnym kempingu. Miejsca wahają się od zalesionego namiotu do znacznie bardziej otwartych, trawiastych, kempingowych miejsc. Domy o różnej wielkości i układu są również dostępne w domach i układach wypoczynkowych do wynajęcia (i są rozproszone po obu stronach rzeki). Znaleźliśmy górny basen tuż za budynkiem toalety i pralni. Jeśli pójdziesz wystarczająco daleko, możesz również odkryć wypielęgnowany azjatycki trawnik ze szlakami i ławkami wokół dwóch małych stawów.

Na powierzchni obiekt jest czysty i dobrze utrzymany. Tego lata planujemy wycieczkę na obóz i uczestniczymy w Whitewater Rafting po rzece McKenzie. High County Expeditions to strój ośrodka na miejscu.

Związane z

Pięć gorących źródeł basenów dla rodzin dla wielu dzieci, najważniejszym wydarzeniem rodzinnego ucieczki jest basen. Niezależnie od tego, czy biwakujesz, czy zakładasz w pięciogwiazdkowym hotelu, pod koniec dnia woda może zgromadzić najbardziej sprzeczne rodzeństwo i zmęczeni rodzicom. To powiedziawszy, jedna rzecz, której nauczyłem się, gdy przychodzę do…
2 lipca 2016 r. W „Epic Road Trips”

Podróż do Jackson Wellspringseven z południowego Oregonu, zanim przeprowadziliśmy się na północny zachód Pacyfiku, zaczęliśmy odkrywać liczne gorące źródła w całym regionie, a Jackson Wellsprings w południowym Oregonie od jakiegoś czasu znajduje się na mojej liście wiader. Dzięki ciepłym temperaturom w połowie kwietnia, w niedzielne popołudnie włożyliśmy się do Subaru i zrobiliśmy…
1 czerwca 2022 cali „Oregon”

Pobyt w Central Oregon w Sunriver Resortsunriver w Oregon to 3300 akr planowana społeczność mieszkalna i kurortu położona piętnaście mil na południe od Bend. Niewielka populacja 1500 Oregonian nazywa Sunriver Home i płaci podatki, które wspierają usługi publiczne, w tym Deparme i Deparm Policenull