Wyspa Bequia – obchodząc moje 30. urodziny w stylu!

Bequia Island (wymawiane Bekway) jest drugą co do wielkości wyspą w Grenadynach, a chociaż ma podobną klimat karaibską do sąsiadów, jest odrębna na swój sposób. Wielu zapisów może prześledzić swoje korzenie do znanych wielorybników, Joseph Ollivierre, a także Williamowi Wallace’owi Jr., a także w rzeczywistości rdzenni ludzie nadal mogą harponować 4 humbacki rocznie, najlepiej podać tylko w kilku w kilku w kilku w kilku w ciągu kilku w kilku w ciągu kilku w ciągu kilku w ciągu kilku osób w ciągu kilku osób w ciągu kilku osób. Lokalizacje na świecie. Powinien zostać złapany wieloryb, całe obawy wyspy otrzymują część mięsa, a także świętować połów. Zapisy są również znane ze swoich umiejętności budowania łodzi, wykorzystując umiejętności przekazywane z pokolenia na pokolenie.

Ta fascynująca wyspa była kolejnym celem naszej podróży z Grenadynami. Do tej pory wskoczyliśmy z Grenady do Carriacou, do Unii, Tobago, a także wreszcie Mayreau. Bequia była naszym ostatnim przystankiem, a także najdalej na północy, jaką dotarliśmy przed uczynieniem naszej metody na południe, a także z tyłu do Grenady.

Po wytrzymaniu podróży do łodzi towarowej z Carriacou do Unii dobrze było móc wskoczyć na nabojem odpowiedniego promu, aby zabrać nas 1 40 minut od Union do Bequia. Prom Jaden Sun Quick pokazany o 7:00 Ostry, a także najlepiej wystartował zgodnie z harmonogramem. Z łatwością poleciliśmy przez wody, w przeciwieństwie do łodzi pocztowej Chug-a-Lug (która była zabawna na swój sposób).

Ferry Jaden Sun – świetne oferty miejsc, punktualne, a także na przekąskach!
Nick zorganizował całą 3 -tygodniową wycieczkę do Grenadyny nie tylko na fantastyczne wakacje dla nas dwojga, ale ponieważ świętujemy moje 30. urodziny! Teraz dla tych z was, którzy nie rozumieją mnie wyjątkowo dobrze, lubię moje urodziny. W rzeczywistości to nie tylko urodziny, dostaję tydzień urodzenia… i w tym przypadku narodziny 3! Wchodzenie w nową dekadę nie miało dla mnie znaczenia, a także rozumiem, że wiele kobiet nie jest dokładnie podekscytowanych 30, jednak dla mnie był to jeszcze jeden dzień, choć niezwykle wyjątkowy.

Nick zorganizował, że zatrzymamy się w niezwykle wyraźnym hotelu Sugar Reef na trzy noce, w tym w mojej urodzinowej nocy. Gdy tylko weszliśmy do nieruchomości, byliśmy pod wrażeniem. Typowy obszar był wspaniały. Wokół pokoju umieszczono naturalne akcenty, składane drzwi otworzyły się tak samo, jak radzenie sobie z morzem, a także dookoła przyjazne twarze. Przejrzeliśmy się do przestrzeni plaży, a także nie mogliśmy być szczęśliwszym z naszego zakwaterowania!

Mroźne lustro w ramce drewna, a także stojak na ręczniki były moją preferowaną częścią, chociaż piękne łóżko czteroposterowe, część wypoczynkowa, a także widok morza, były również niesamowite.

Nasza piękna przestrzeń plażowa w Sugar Reef
Moje rzeczywiste urodziny zaczęły się od smacznego śniadania w Sugar Reef, zanim nasza metoda do miasta wędruje. Spacerowaliśmy piękną ścieżką Belmont wzdłuż krawędzi wody, która niedawno została przedłużona, aby zapewnić, że goście mogą wejść, a także w skalistym punkcie księżniczki Margaret Beach, wspaniałego odcinka piasku. Oparliśmy się na słońcu, a także pływaliśmy, zanim zatrzymaliśmy się w Gingerbread Cafe na lunch, przestrzegając lokalnych lodów gałki muszkatołowej! Okazuje się, że gałka muszkatołowa to mój nowy preferowany smak.

A ideal birthday Day!
Dzień na słońcu był świetny, ale obiad był jeszcze lepszy! Drzwi do jadalni były otwarte tak samo, jak morze, a świece oświetlone na każdym stole. Na mój urodzinowy posiłek miałem (proszę bębenka…) świeżo wykonana zupa z dyni imbirowej jako starter, przestrzegany przez kokosową skórkę mahi-mahi z tłuczonymi cudownymi ziemniakami, a także smaczoną ekologiczną fasolą jako przystawkę, zakończona musem z pasji. Z lodami kokosowymi. as well as of course, we had martinis as well as red wine to laundry everything down. It was the ideal birthday meal. I have to admit though that I was in bed at 10:00! This was most likely the tamest birthday night I’ve had because I was 12 years old. However, it was likewise a extremely special day as well as I had a fantastic time.

Enjoying a fantastic dinner at Sugar Reef
We spent 9 nights on Bequia Island, all of which were extremely memorable. We changed hotels a couple of times as well as after 3 nights at Sugar Reef, we made our method to Bequia beach Hotel. There are 68 spaces at this hotel and I believe we had the nicest one there. Our oceanfront suite was huge (700 sq. ft!) as well as full of beautiful furniture. The restroom was immaculate as well as the views from our deck of friendship Bay were gorgeous. We were greeted with rum punches (a fantastic reward of travelling in the Caribbean!) as well as showed around the property.

Gotta like welcome drinks!
Since we are able to swim in the sea whenever we want inGrenada, skorzystaliśmy z basenu, a także spędziliśmy wiele czasu. Bar przy plaży był fantastycznym miejscem, w którym spędziliśmy dużo czasu, ponieważ zachwyciliśmy się interesem przyjaznego personelu, gdy popijaliśmy nasze piwa Hairoun. Niestety byliśmy tylko w tym ekstrawaganckim kurorcie na jedną noc, będziemy musieli wrócić!

Podobał nam się ekstrawagancki apartament oceaniczny w hotelu Bequia Beach!
Po naszej nocy zmieniliśmy hotele po trzecim, a ostatnim czasie, a także stworzyliśmy naszą metodę w hotelu Frangipani, ustawionym na ścieżce Belmont w akcji! To była idealna lokalizacja. Naprawdę zachwyciliśmy się poruszaniem, a także wypróbowywanie różnych hoteli na wyspie, ponieważ mogliśmy zobaczyć różne obszary zapisu. Sugar Reef jest najlepszy na północnej części, Bequia Beach Hotel znajduje się w Bay Friendship, a także w hotelu Frangipani w zatoce Admirality w porcie.

Nasza piękna przestrzeń w Hillside Deluxe w hotelu Frangipani
Oprócz poruszania hoteli nasze dni w Bequia były pełne spacerów, a także sprawdzania wyspy. Lubiliśmy się budzić, a także kawę na naszym ogromnym balkonie w hotelu Frangipani, podczas gdy obserwują, jak przychodzą promu, a także w porcie. Siedząc na dokach, a także oglądanie słońca, pływanie w dowolnym miejscu, a także wszędzie, jeżdżąc do Sanktuarium Turtle, nurkowanie z zapisem nurkowym, a także jedzenie fantastycznego jedzenia, były najważniejszym wydarzeniem naszej podróży na tę wyspę. Jedynym oszustwem podróży poza sezonem było to, że wiele restauracji nie było otwartych. Jednak ostatecznie odkryliśmy kilka, które były dla nas idealne, a także nasz budżet, a także pozbawili fantastycznych dobrych przyjaciół z powodu drinków.

Nurkowanie z nurkowaniem!
Oglądaliśmy nawet nasz pierwszy mecz piłki nożnej (piłka nożna)! Jeden z barów grał w grę USA przeciwko Belgii, a ponieważ na wyspie jest wiele amerykańskich emigrantów, a także żeglarzy, tej nocy w barze był ogromny tłum. Siedzieliśmy z naszymi nowymi angielskimi dobrymi przyjaciółmi i, walcząc z tłumem, oklaskiwani dla Belgii – ktoś musiał! Popołudniowa gra zamieniła się w wyjątkowo późną noc picia, a także w bardzo późny początek następnego dnia.

Uważam, że nasz stolik był najlepiej zabawy w barze!
Nasz czas spędzony na Bequia był wyjątkowo niesiemie, a ludzie na tej wyspie byli niezwykle przyjaźni. Ich zachowanie było miękkie, a także spokojne, a także mieliśmy fantastyczne rozmowy z ludem regionalnym. Byliśmy naprawdę zaskoczeni ciepłym powitaniem, a także uśmiechem, które mamy każdego dnia. Po świętowaniu moich urodzin w stylu, ciesząc się komfortami trzech fantastycznych hoteli, pozyskiwanie nowych dobrych przyjaciół, a także jedząc smaczne jedzenie, odkryliśmy się na szybkim promie Jaden Sun.

Jedna z licznych przyjaznych ludzi na wyspie Bequia
Chociaż byliśmy niefortunni, że nasze trzytygodniowe święto na Karaibach się skończyły, przechodziliśmy z jednego raju do drugiego, więc nie było tak źle! Naprawdę patrzyliśmy w przyszłość, widząc „nasz” psie zapasowy, a także przegapiliśmy nasz domek na plaży w naszym krótkoterminowym domu w Grenadzie.

Notatki i wskazówki podróżnika:

Gdzie spać

Hotel Sugar Reef Beach – w tym pięknym hotelu jest 8 miejsc. Trzy najlepsze są zarówno na wodzie, jak i 5 za plantacją kokosową w pięknym francuskim domu z fantastycznym widokiem na morze. Przestrzeń kosztuje różnorodność od 120USD – 240USD/noc. The restaurant right here is fantastic as well as the personnel is a few of the friendliest we’ve come across!

Bequia beach hotel – This is much more of a resort style place. With 68 rooms, a pool, beachside restaurant, health spa as well as gym. spaces vary greatly in style as well as cost – from $250USD to  $700USD/night. We were in the Oceanfront Suite, which was extremely large, had a gorgeous bathroom, fantastic views of the sea as well as good furniture. The personnel right here were extremely attentive as well as professional. The pool is refreshing as well as swimming at friendship Bay is fantastic as well.

Frangipani hotel – There are 16 spaces right here as well as we were in the Deluxe Hillside room, which had a huge bathroom, gorgeous stone walls, king sized bed as well as a big balcony with views out to the harbour at Port Elizabeth. space costs vary from $85USD – $275USD/night in the winter. The hotel is set in a extremely central location, best on the water as well as they have a well priced menu as well as open air bar.The spaces right here are a extremely fantastic value as well.

Gdzie zjeść

Maria’s – found on Front street at Port Elizabeth, the food right here is well priced as well as the environment is great. try the Fish as well as chips ($30EC), pulled pork burger ($20EC) as well as poultry breast burger ($20EC). There’s a huge screen TV here, which is fantastic for viewing sports. Beers are $7EC.

Pizza Hut – best next to Maria’s on Front street at Port Elizabeth. The pizza right here is delicious! huge slices of meatlovers, vegetarian as well as hawaiian are only $7EC each. Come at lunch time or in the evening for the freshest pizza. A fantastic value location with a friendly owner.

mmmm, pizza!

Gingerbread cafe as well as restaurant – found on Admiralty Bay best on the Belmont Walkway. The upstairs restaurant has a lunch menu with sandwiches, soups as well as salads ($12EC as well as up) as well as dinner menu full of curries, steak as well as seafood ($50EC as well as up). The cafe down below serves coffees as well as cakes.

Frangipani restaurant – connected to the Frangipani hotel on the Belmont Walkway. The lunch menu is fantastic with soups, salads, as well as sandwiches ($12EC as well as up). For dinner, they serve a range of dishes with steak, fresh seafood as well as curries being prominent choices. In the high season they have a Thursday night BBQ with online music! The bar right here is a prominent watering hole on the island.

There are various restaurants on Bequia Island, just take your pick.

Getting There

The Jaden sun quick Ferry shuttles people from the Mainland (St. Vincent) to Bequia, Union, as well as Canouan daily. Click right here for the high season routine as well as click right here for the low season schedule. rates vary depending upon the path you are taking. Fares variety from $40EC – $110EC. Click right here for much more details.

How do you feel about getting older? Do you delight in celebrating your birthday?! Pokaż nam.

We were guests of the Jaden sun quick Ferry, Dive Bequia, Sugar Reef Bequia, Bequia beach hotel as well as the Frangipani hotel during this part of our trip with the Grenadines. As always, all thoughts, opinions as well as evaluations stay our own.

Lubię to? Przypiąć! ?

Disclaimer:Goats On The road is an Amazon partner as well as likewise an affiliate for some other retailers. This implies we make commissions if you click links on our blog as well as purchase from those retailers.